0Item(s)

U hebt niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Verzenden en bezorgen

Van ons magazijn tot aan uw deurmat.

Informatie over het proces van uitlevering van uw bestelling kunt u hieronder lezen.

Als u uw bestelling op werkdagen vóór 16:00 plaatst kunt u ervan uitgaan dat uw bestelling binnen twee werkdagen geleverd wordt. Mits alle artikelen op voorraad zijn natuurlijk.

Voor een order boven €35,- incl. BTW betaalt u geen verzendkosten. Als uw bestelling een lagere orderwaarde heeft betaalt u €5,50 aan bezorgkosten. Bestellingen binnen Nederland die in de brievenbus passen, kunnen in een buspakketje verzonden worden. De kosten hiervoor bedragen €2,50. Uw verzendkosten worden bij het afrekenen automatisch berekend.

In de regel is het zo dat we uw bestelling pas versturen als deze compleet is. Daarmee ontzien we ook het milieu. Wenst u toch een deellevering te ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@calexshop.nl of via 085 130 22 14 om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Als u op werkdagen voor 16:00 hebt besteld, wordt uw pakket binnen twee werkdagen voor de eerste keer aangeboden. U ontvangt van ons een track and trace code om de status van uw pakket te kunnen inzien. Deze ontvangt u als het pakket ons magazijn verlaten heeft. Als uw pakket in een brievenbusdoosje is verzonden ontvangt u geen tracking code. Uw pakje wordt dan niet middels een pakketservice, maar met de reguliere brievenpost verzonden.

We hebben contracten met meerdere bezorgdiensten om u van de best passende verzendoptie te kunnen voorzien. Hieronder vallen onder andere PostNL en DHL. Hebt u een voorkeur, vraag of wilt u iets anders over de bezorgdienst kwijt? Neem dan contact met ons op via info@calexshop.nl of via 085 130 22 14.

Dat is zeker mogelijk.

Wel kunnen de verzendkosten iets hoger zijn wanneer we uw pakketje naar het buitenland moeten verzenden. Neem contact met ons op via info@calexshop.nl of via 085 130 22 14 voor exacte tarieven en levertijden.

Afhankelijk van de bezorgdienst en de bezorger in kwestie wordt uw pakketje bij de buren of bij een servicepunt afgeleverd. Als dat geen optie is, wordt het pakket weer ingeladen en op een later moment opnieuw aangeboden. Bij bepaalde pakketdiensten (waaronder PostNL en DHL) kunt u aangeven welk bezorgtijdstip u het beste uitkomt. Houd de track and trace informatie goed in de gaten voor een up to date overzicht.

Dat kan.

U kunt ervoor kiezen uw pakket op een ander afleveradres te laten bezorgen, bijvoorbeeld op het adres waar u werkt. Mocht dat niet uitkomen, dan kunt u er ook voor kiezen het pakketje af te halen bij onze magazijnlocatie aan de Veilingweg 44 in Rotterdam Noord. Let er wel op dat ons magazijn enkel binnen kantooruren is geopend.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Mocht dit toch het geval zijn, dan verzoeken wij u een foto te maken van het verkeerd geleverde item en deze binnen vijf dagen na ontvangst van het pakket naar ons te sturen via info@calexshop.nl. Vermeld hierbij ook uw bestelreferentie en/of het ordernummer, dan gaan we er direct mee aan de slag.

Als een product onverhoopt defect arriveert, verzoeken wij u ons hiervan binnen vijf dagen na ontvangst van uw bestelling op de hoogte te stellen via info@calexshop.nl. Voeg een foto van het kapotte item toe en vergeet niet om aan te geven om welk ordernummer het gaat, dan lossen we het direct voor u op.

Bij dit onderwerp kunnen we u het beste helpen via:

LiveChat

U vindt onze chat rechtsonder op deze pagina.
Iedere werkdag van 09:00 en 17:00 reageren we binnen vijf minuten!

Telefoon

+31 (0)85 130 22 14
Bel gerust elke werkdag van 09:00 tot 17:00

Email

info@calexshop.nl
Binnen 24h reageert onze klantenservice op uw bericht

Alle contactgegevens

Maak gebruik van ons contactformulier
Alle contactgegevens van Calexshop